Maqola

Qaytish
uz-flag

Maqola nomi:

ZAMONAVIY TA'LIM JARAYONIDA ARALASH TA’LIMNI TASHKIL ETISHNINIG NAZARIY ASOSLARI

Muallif(lar):

M.Salihova, A.M.Salixov, B.M.Salixov

DOI:

10.63508/2025DigTEdu89

Sahifalar:

204-206

Yo'nalish:

Mutaxassislik fanlarini o‘qitishda raqamli va innovatsion texnologiyalar.

Konferensiya:

“OLIY TA`LIMNI RAQAMLI TRANFORMASIYASI: TADQIQOTLAR, MUAMMOLAR VA YECHIMLAR” (DigT Edu 2025) mavzusidagi xalqaro ilmiy-uslubiy konferensiyasi

Tavsif:

Annotatsiya: Maqolada aralash ta'lim (Blended Learning) modeli zamonaviy ta'lim tizimida tutgan o'rni, afzalliklari va istiqbollari tahlil qilingan. Aralash ta'limning an'anaviy va raqamli usullarni uyg'unlashtirishi natijasida o'quvchilar bilimlarini mustahkamlash, o'qituvchilar bilan samarali muloqotni ta'minlash, va ta'lim resurslaridan keng foydalanish imkoniyati yaratilishi qayd etilgan. Shuningdek, individualizatsiya va moslashtirilgan ta'lim imkoniyatlari, talabalarning o'quv jarayonidagi ishtirokini oshirish va raqamli ko'nikmalarni rivojlantirish aralash ta'limning asosiy ustunliklari sifatida ko'rsatib berilgan. Ushbu model kelajakda ta'limning muhim yo'nalishlaridan biri sifatida rivojlanishi ta'kidlangan. Kalit so’zlar: Elektron ta'lim, aralash ta'lim (Blended Learning), interaktiv yondashuv, raqamli vositalar, onlayn platformalar, individualizatsiya, moslashtirilgan ta'lim, multimediali kontent, bilimlarni mustahkamlash, texnologik ko‘nikmalar.

Chop etilgan sana:

1/31/2025

  • carousel-item
  • carousel-item
  • carousel-item
  • carousel-item
  • carousel-item