Maqola
QaytishMaqola nomi:
Project-Based Learning asosida Nazariy bilimlarni amaliyotga tadbiq etishda innovatsion pedagogik yondashuv
Maxliyo To’rayeva Shokir qizi, Shahzod Javliyev Alisher o'g'li
10.63508/2025DigTEdu27
225-229
Yo'nalish:
Mutaxassislik fanlarini o‘qitishda raqamli va innovatsion texnologiyalar.
Konferensiya:
“OLIY TA`LIMNI RAQAMLI TRANFORMASIYASI: TADQIQOTLAR, MUAMMOLAR VA YECHIMLAR” (DigT Edu 2025) mavzusidagi xalqaro ilmiy-uslubiy konferensiyasi
Tavsif:
Annotatsiya. Mazkur maqola Project-Based Learning (PBL) asosida nazariy bilimlarni amaliyotga tadbiq etishda innovatsion pedagogik yondashuvlarni tahlil qilishga bag‘ishlangan. Ushbu yondashuv talabalarning nazariy bilimlarini real muammolarni hal qilishda qo‘llash imkonini beradi, shuningdek, ularning tanqidiy fikrlash, ijodkorlik va jamoaviy ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirishni ta’minlaydi. Kalit so’zlar. Project-Based Learning, nazariy bilimlar, amaliyot, innovatsion pedagogika, ta’lim texnologiyalari.
Maqola uchun havola:
http://conference-list.uz/articles/37/viewChop etilgan sana:
1/31/2025